پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226008
امحاي بنزها و پورشه‌هاي قاچاق منتفي شد
تاریخ انتشار : 1395/05/26 16:13:24
نمایش : 1213
امحاي بنزها و پورشه‌هاي قاچاق به دلايل نامعلومي منتفي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طي روزهاي گذشته مسئولان تعزيرات حکومتي اعلام کردند که تعداد 13 خودروي بنز و پورشه قاچاق روز چهارشنبه هفته جاري در شيراز امحا مي‌شوند.

در حالي که حکم اين پرونده قطعي شده بود و هيچ مانعي براي امحاي اين خودروهاي قاچاق وجود نداشت، ساعتي پيش اعلام شد که امحاي اين خودروها به دلايل نامعلومي منتفي شده است.

در حال حاضر متهم اصلي اين پرونده نيز در شيراز زنداني است و در کنار حکم تعزيرات مبني بر ضبط اين خودروها، به جريمه نقدي حدود 14 ميليارد تومان نيز محکوم شده است.

از روز گذشته برخي شايعات مطرح‌شده در فضاي مجازي حاکي از اين بود که عده‌اي در تلاش هستند از امحاي اين خودروهاي قاچاق جلوگيري کنند.

يکي از شايعات مطرح‌شده در اين زمينه اين بود که عده‌اي با مراجعه به مرجع قضايي استان فارس مدعي پرداخت پول براي خريد اين خودروها شده‌اند و با امحاي آنها، پول آنها از بين مي‌رود و به همين دليل مرجع قضايي دستور به توقف امحاي خودروها داده است در حالي که حکم قطعي اين پرونده ضبط کالا به نفع دولت بوده و هيچ شکايتي در اين خصوص توسط هيچ مرجعي قابليت پذيرش نداشته است.

همچنين امحاي خودروهاي قاچاق قرار بود براساس آيين‌نامه اجرايي سازمان اموال تمليکي انجام شود که در حال حاضر و بنابر دلايلي که هنوز مشخص نشده، به تعويق افتاده است.

اين در حالي است که امين دليري مديرعامل سازمان اموال تمليکي در چند روز گذشته با اعلام ورود حدود 60 خودروي قاچاق به کشور گفته بود اين خودروها امحا شوند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html